Co to je PPC audit?

PPC je zkratka pro Pay-per-click. Přeloženo do češtiny cena za proklik.

Audit pochází z latinského auditus – slyšení. Znamená ověření dokumentů či účtů.

Spojením těchto slov získáme PPC audit. Jedná se o revizi a kontrolu správnosti nastavení reklam, u kterých platíte za proklik.

Pro koho je audit dobrý?

Pro všechny, kteří už na internetu inzerují.

Ať už se jedná o reklamu ve vyhledávačích, srovnávačích zboží nebo sociálních sítích.

Co z toho budu mít?

Auditem získáte cenné informace o aktuálním stavu vaší PPC reklamy.

Je kampaň správně technicky nastavená?

Dostávám správná a relevantní data?

Co by šlo řešit efektivněji?

A jak si stojím proti konkurenci?

O reklamu se starám sám nebo ji svěřuji agentuře. Proč bych měl chtít další audit?

Čtyři oči vidí víc než dvě.

Viděli jsme spoustu kampaní, které na první pohled fungovaly.

Už po prvotní analýze nám ale bylo jasné, že je prostor se dostat na lepší čísla.

Správnou optimalizací se nám podařilo zvýšit obrat nebo snížit náklady. Ve spoustě případů obojí.

Kolik to stojí?

Nic.

To nejlepší nakonec. Audit Vás nebude stát ani korunu.

Základní audit provádíme zdarma, doporučíme optimální kroky a budeme se těšit na další spolupráci.