7 Hříchů v PPC

Špatně propojené Google Ads

„Nevěřím žádné statistice, kterou jsem sám nezfalšoval.“ 

Fámu o tomto údajném Churchillově výroku rozšířil německý ministr propagandy Goebbels.

V PPC reklamě je důležité mít správně propojené Google Ads se zbytkem portálů, kde máme aktivní PPC reklamu. V opačném případě se opíráme o nekompletní a nerelevantní data.

Správné nastavení vám zdarma zkontrolujeme PPC auditem.

Pravopisné chyby

Gramatické chiby a přelkepy dokážou mnohdy získat více pozornosti než samotná reklama.

Ne vždy je to ale žádoucí.

Tiskařský šotek nikdy nespí. Tak si na něj dejte pozor.

Nevhodně zvolená platforma

Inzerovat keramické zuby na TikToku je jako prodávat písek na Sahaře.

Úspěšný PPC marketing nemusí být jen vyhledávače a sociální sítě.

Spousta odvětví je mnohonásobně úspěšnějších na Heuréce nebo Glami.

Nebojte se je vyzkoušet.

Nepravidelný monitoring

Reklama není kaktus.

Pro dosažení maximální efektivity je nezbytné pravidelně kontrolovat nastavení kampaní, jejich vývoj a optimalizaci.

Víte že nejvyšší druhy kaktusů dosahují až 20 metrů?

Vysoká frekvence zobrazení

Přišel jsem, viděl jsem, viděl jsem, viděl jsem…

Ukazovat tu stejnou reklamu více než 5x za den je nejen drahé, ale i otravné.

Zvažte raději dynamický remarketing a oslovení zákazníka po určité době (30,60,90 dní).

Nekvalitní texty reklam

Zkuste naše smažené slané chipsy. Doprava zdarma.

Křupavé domácí brambůrky s mořskou solí. Smaženo s láskou, doručení zdarma až k Vám. Ochutnejte!

Ať už za reklamu zaplatíte sebevíc, nudný a fádní text neosloví potenciálního zákazníka.

Snaha být vždy a všude první

Být na první pozici vyhledávačů zní lákavě.

Ale nevyplatí se to.

Být druhý nebo třetí je daleko levnější a mívá mnohem lepší konverzní poměr.

Poznáváte se v některém ze 7 hříchů?

Nechte správu vašich PPC kampaní na nás.